Cookie use

TYR uses cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue we assume that you consent to receive all cookies on our site.

Ostoskori on tyhjä
Kassalle
 
Takaisin TYR Finland   /   Asiakaspalvelu

Tuotteet

 
 
 
 
Lahjakortti
 

Uutiskirje

 
Vastaanota uutisia ja tietoa kampanjoista sähköpostiisi
 

Asiakaspalvelu

 


Kysymyksiä & Vastauksia

Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.

Miten teen tilauksen?

Voit tehdä tilauksen kahdella tavalla:

1)     Luo käyttäjätunnukset: Voit luoda käyttäjätunnukset klikkaamalla “Kirjaudu sisään / Luo Tili” sivun ylälaidassa tai klikkaamalla tästä. Täytä tietosi lomakkeessen ja voit aloitta ostosten teon klikkaamalla tuoteryhmää ja valitsemalla tuotteen ja lisäämällä sen ostoskoriin. Klikkaamalla “Kassalle” sivun oikeassa yläreunassa, pääset valitsemaan maksutavan ja toimituksen. Vahvista tilaus ja maksuehdot sivun alalaidassa. Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen heti ja lähetysvahvistuksen kun tilaus lähetetään.

2)     Rekisteröidy kassalla: Voit aloittaa suoraan ostosten teon klikkaamalla tuoteryhmää ja valitsemalla tuotteen ja lisäämällä sen ostoskoriin. Klikkaamalla “Kassalle” sivun oikeassa yläreunassa, pääset Ostoskoriin ja voit täyttää siellä tietosi ja valitse maksutapa ja toimitus. Vahvista tilaus ja maksuehdot sivun alalaidassa. Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen heti ja lähetysvahvistuksen kun tilaus lähetetään.  

 Kuinka pitkä toimitusaika teillä on?

Toimitusaika on yleensä 2-9 työpäivää (1-4 päivän pakkausaika ja rahti 2-5 päivää. Jos tilaamasi tuote on meidän varastosta loppu, emmekä pysty toimittamaan tilausta normaalin toimitusajan puitteissa, lähetämme siitä sinulle sähköpostitse tiedon.

 Mitä teen jos haluan palauttaa tuotteen?

Tilausvahvistussähköpostin liitteenä sekä lähetyksen mukana lähetetään ohje tuotteen palauttamiseen ja vaihtamiseen. Jos et saanut ohjetta, voit ladata sen täältä.

Voinko palauttaa tai vaihtaa tuotteen jonka ostin tapahtumasta?

Voit palauttaa Pohjoismaissa järjestetystä tapahtumasta ostamasi TYR tuotteen. Palautuksen yhteydessä tulee ilmoittaa tapahtuma ja ostopäivä. Lisätietoa voi kysy asiakapalvelusta.

 Tuotteeni on rikki, mitä teen?

Lähetä kuva viallisesta tuotteesta sähköpostin liitteenä asiakaspaveluun (s-posti). Ilmoita sähköpostissa tilausnumero ja ostopäivä. Arvioimme johtuuko rikkoutuminen kulumisesta vai tuotteen valmistusvirheestä ja palaamme sinulle n. viikon sisällä.

Mitä tehdä, jos sisäänkirjautuminen ei onnistu.

Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit vahitaa sen tästä. Mikäli et pysty uudella salasanallakaan kirjautumaan sisään, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Miten käytän seuran alennuskoodia?

Kassalla voit syöttää koodin kohtaan “Kirjoita allennuskoodi”. Alennus tulee voimaan klikkaamalla “Aktivoi” painiketta. Aktivoituasi koodin, alennusta sovelletaan kaikkiin tuotteisiin. 

Mikäli alennuskoodi ei toimi, varmista seuralta, että koodi on voimassa ja kirjoitettu oikein. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

Huomoithan, että alennuskoodilla ei saa alennusta ale tuotteista vaan ainoastaan normaalihintaisista tuotteista. Lahjakortteja voi käyttää ale- sekä normaalihintaisiin tuotteisiin.

Voitin lahjakortin, mutta koodi ei toimi. Mitä teen?

Vaihdoimme nettikauppajärsjestelmää maaliskuussa 2013, joten kaikki sitä ennen tehdyt lahjakortit eivät enää toimi. Voit lähettää kuvan lahjakortista asiakaspalveluun, niin lähetämme sinulle uuden koodin.

Voimassa olevat lahjakortit ovat muotoa xxxx-xxxx-xxxx.

Mistä tiedän oikean koon uima-asulle?

Kokotaulukkoon pääset tästä. Mikäli olet edelleen epävarma koosta, voit oottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

Olen kiinnostunut tuotteesta jonka löysin TYR.com-sivustolta, mutta he eivät lähetä tilauksia Yhdysvaltojen ulkopuolelle. Voiko tämän tilata teidän kautta?

Kyllä, me tilaamme Yhdysvalloista tuotteita noin kahdeksan viikon välein, ja voimme myös tilata toivomanne tuotteen, jos se on saatavilla tilaushetkellä. Huomioithan, että toimitusaika voi olla jopa kadeksan viikoa, ja veloitamme 50 SEK käsittelymaksun erikoistilauksista. Laittakaa meille sähköpostissa tiedot toivotusta tuotteesta, ositteenne ja muut yhteistiedot. Lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostiinne kun tilauksenne on käsitelty.

Missä voin sovittaa TYR tuotteita?

Kierrämme viikonloppuisin uintitapahtumissa eri puolilla Suomea. Tietoa tapahtumista saa mm Facebookin kautta.

TYR kauppa sijaitsee Vantaan Rajatorpassa osoitteessa Nuijatie 14. Kauppa on avoinna maanantaista torstaihin klo 15-19 tai sopimuksen mukaan. TYR Kaupan puhelinnumero on 010 322 1070.

Huomoithan, että kaikissa tapahtumissa tai TYR kaupassa ei ole kaikkia nettikaupassa näkyviä tuotteita.

Mihin maihin lähetätte tuotteita?

TYR Nordic lähettää Ruotsiin, Tanskaan, Norjaan, Suomeen, Benelux-maihin, Puolaan ja Baltian maihin. Jos asut näiden alueiden ulkopuolella, ota yhteyttä asiakaspalveluun.   

Mikä on TYR seura?

TYR Seuralla on yhteistyösopimus, joka oikeuttaa tiettyihin etuihin ja alennuksiin jäsenille. Jos tahdotte liittyä TYR-seuraksi voitte ottaa yhteyttä seura-asioitamme hoitavaan Arto Horttanainen. Sähköposti arto@tyrnordic.com tai puh 050 301 2331.

 


Pyydämme sinua lukemaan Kysymyksiä & Vastauksia –osiomme ennen kuin otat yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, ole hyvä ja ota yhteyttä meihin alla olevan linkin avulla.

Ota meihin yhteyttä

Verkkokaupan palveluajat

Yhteystiedot TYR Finland

TYR Finland

Nuijatie 14

01650 Vantaa

Sähköposti info@tyrnordic.com
Puhelinnumero 010-322 1071

Kirjoita meille





captcha

 

TYR Kauppa

 

Nuijatie 14, 01650 Vantaa

Aukioloajat: ti-to 15-19

Puhelin: 010 322 1070

 

 

TYR Finland

Asiakaspalvelu »
Kokotaulukko »
TYR Warriors »
TYR kauppa Vantaalla »
 

Tietoja TYR »
Tilausehdot »
Käytäntö ja evästeet »